Minőség a közszolgálatban? Miért ne?
A minőségmenedzsment-rendszernek az a legfontosabb feladata, hogy összehangolja a különböző területeken dolgozók munkáját annak érdekében, hogy a partner, az ügyfél azt kapja, amit elvár, azaz minőséget – emelte ki a Rádió Orienten Topár József egyetemi docens, a kérdés szakértője.
A minőség kérdéseiről az utóbbi évtizedekben divat beszélni a közszolgálat területén is, hiszen a szolgáltatás terén is van létjogosultsága a minőségnek. A minőségmenedzsment-rendszernek alapvetően kettős funkciója van. Egyrészt figyelembe veszi a partneri, vevői igényeket, és ennek megfelelő mechanizmusokat működtet, másrészt a szervezet hatékony működése szempontjából ezek a minőségrendszerek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy racionális és költséghatékony folyamatokat lehessen kialakítani.
Forrás: orientpress.hu
Kategória
Könyvajánló
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló törvény magyarázata
Negyedik, hatályosított kiadás
(2023. őszi kiadás)
Ára: 12000 Ft